Nemocný se může u vás cítit bez zbytečné tísně a obav

Vážená paní doktorko,

jedno ze známých přísloví říká, že „na každého jednou dojde“. Došlo i na mě a to se zdravotním problémem zdánlivě nekomplikovaným, přesto však vyžadujícím operační řešení.


Z řady důvodů jsem se rozhodl podstoupit vše nezbytné v SurGal Clinic. Nyní, necelých 48 hod po propuštění z hospitalizace, musím konstatovat pouze jediné, rozhodl jsem se správně. Od prvního kontaktu se zdravotnickým personálem byla komunikace se mnou vysoce profesionální, vše, co mě čeká, mi bylo jasně vysvětleno. Nelze nevzpomenout, že jak lékaři, tak i sestry se vždy představili a úroveň jejich verbální komunikace nepostrádala to, co bývá označováno jako empatie nebo kreativní vystupování. Nepochybně právě tyto aspekty přispívají k tomu, že nemocný se může ve zdravotnickém zařízení cítit bez zbytečné tísně, obav či strachu. Komfort pacienta v SurGal Clinic bezpochyby umocňuje také interiér nemocničních pokojů, chodeb i čekáren, kde převažují uklidňující příjemné barevné tóny. Snad to z mé strany není nějaká naivita, ale právě vnitřní uspořádání nemocnice a její barevný kolorit by mohly přispívat k tomu, že i zdravotní sestry a lékaři pracují v takovém zařízení rádi a pracovní prostředí je pro ně stimulující. V nemocnici jsem byl po všech stránkách spokojen. Chtěl bych upřímně poděkovat všem zdravotnickým pracovníkům za péči, kterou mně věnovali. 

S pozdravem

prof. Zdeněk Doležel

30. 5. 2016


Zpět