Centrum biologické léčby

V březnu 2013 zahájilo svou činnost Centrum biologické léčby SurGal Clinic, které má za cíl poskytovat alternativní – biologickou léčbu předem stanovených onemocnění. Mezi první metody Centra byla zařazena aplikace aktivované krevní plazmy.

Co je aktivovaná krevní plazma?

Jedná se o tělu vlastní tekutinu, která se po odběru speciálním procesem v centrifuze oddělí od zbytku krve a obohatí se o aktivované krevní destičky (trombocyty).

Jaká onemocnění léčí?

Koncentrované protizánětlivé a růstové faktory mohou podporovat hojivé a regenerační pochody při poškození tkání pohybového ústrojí – kůže, šlach, vazů, svalů a kloubních chrupavek. Aplikace aktivované plazmy slouží k léčbě zejména následujících onemocnění pohybového aparátu:

• Poruchy defekty kloubní chrupavky
  • Podpora hojení šlach, vazů, svalů, kloubní chrupavky (pooperační a poúrazové stavy)
  • Čerstvé poškození menisků a vazů
  • Onemocnění úponů, šlach a vazů (tenisový/golfový loket, patní ostruha)
  • Akutní a chronické záněty šlach a vazů

SurGal Clinic používá pouze uzavřený patentovaný systém Arthrex ACPTM, který zaručuje tu nejvyšší kvalitu a bezpečnost zpracování a následné aplikace.

Jak proces odběru a aplikace probíhá?

Výhoda aplikace aktivované plazmy je v časové nenáročnosti a nutnosti minimální přípravy pacienta – odběr krevního materiálu, zpracování a následná aplikace nepřekročí 30 minut.

Tým Centra biologické léčby MUDr. Milan Novotný a MUDr. Marek Frajt je zárukou těch nejlepších výsledků!

Péče není součástí úhrady zdravotní pojišťovny a platí se přímo (platební kartou, v hotovosti, převodem, složenkou).

Pro objednání využijte tel. č. 532 149 306 nebo e-mail info@surgalclinic.cz.